Tja

Har inte varit speciellt bra på att uppdatera på den senaste tiden, men jag tänkte bli bättre på det nu! Dagen idag har varit väldigt bra, har dock haft sån jävla mensvärk så jag nästan börjar gråta. Men ändå har jag har varit fett garvig. Jag och Emilia beställde en kyklingtallrik och dela på, men när han pizzasnubben kom med den så var den såklart fel, så vi var tvungna att gå till pizzerian och byta. Mmmm det är inte lätt att veta skillnad på en kycklingtallrik med pommesfriter och typ tonfisk och ris, hahaha.
 
Igår hade niorna filmgala för skolan på morgonen och föräldrarna på kvällen och våran film var så jävla pinsam, jag garva så mycket att jag börja gråta. Så mobbad, vi vart inte ens nominerade till något, och ingen i 9c vann,hehe. Tur att vi är bra:)))
 
HAHAH jag gjorde ju salt and ice challenge i mitten av december typ, och jag kommer nu få leva med ett fult märke på min arm, dock är det heeeelt vitt nu, värt? nej. Ångrar jag mig? ja. Så jävla sur hahhah, men det blev ju inte så dem andra tre gångerna jag gjort det juuu. puss.
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback