2013 i bilder

Januari
 
 
Nyååååår - ego - Jag, mormor och Elin - Fika - Bingo och Choklad
 
Februari
  frulleee - ritat nån ful tjej - My birthdaay 
 
Mars
Liam fyllde 12 och fick tårta i ansiktet ":)" -Vi beställde 6 Familjepizzor till påskmat,traditiooon ju - Justins birthdaaay ♥ 
 
April
0 Dagar till juju♥ - Leif skrev "knuffar" lite otydligt:P - Ella, emilia och jag - biljetteeer - majbrasa - bästa dagen in my liiiife
Maj
För första gången i mitt liv ritade jag av någon seriöst - Åt jordgubbar - oscaaar♥
 
Juni
Selma fick 4 kattungar -Åkte och nattbada -yum - var dum och pierca mig själv - Elin och Liam Jag och älskling;)
 
Juli
Sov på mormor och morfars balkong - Allsång på skansen -ben&jerry's♥ -Alice ♥ - kajsa var borta i 8 veckor och där hade hon kommit tillbaka♥ - Sigge och Alice i lådor - Rita av justin en gång till
 
Augusti
Fick min älskade dator tillbaka♥ -Vi skulle äta pizza - Sigge och Siri - Grönan Rix Fm Festivalen, vi tog lite gratis saker;) - Hade picknick-frukost - Var ute och gick med jonte,hahah - osciii ♥ 
 
September
rita justin - oscaaar♥ - frapinos♥ - Begravde kajsa♥ - Åt pizza;) -jag och oscar♥ -hettjej - tog skolkort - Jag och mamma - kajsa♥ - Åt pizza,igen - jag, elin och rebecka 
 
Oktober
Liam och jag ah - ljuus - b&j och cola, bästa som finns♥ - pizzapizza - Vi var snälla och knöt fast lite kondomer med tvål i på folks skåpi skolan;) - donkeeen - Var på en skit tråkig teater med skolan - nyttigt - pizzaaaa - mamma ♥ - Liiisa♥ 
 
Novermber
Var nyttig - Skip följde mig på twitteeeer ♥ - ovanligt - fick ett trevligt brev ":)" - Gick på åkern - fikafika
 
December
översvämniiingar i skolan ";) :)" - Elias♥ - jonte♥ - julkonsert - revy - ego - nyår - Lucia - Nobelmiddag - Marie skrev på tavlan;) haha
 
Hahah fattar ni hur många gånger jag åt pizza iår eller,omg. Anyway jag har inte så mycket bilder kvar från iår för jag har typ raderat jätte mycket. Mmmm hoppas ni hade ett bra 2013, det hade jag verkligen, jag gjorde mycket jag aldrig gjort förut, så det är kul! Puss

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback