Today

Just nu snapchatar jag med några sköna människor och lyssnar på gamla Justin Bieber låtar. Idag har jag varit i skolan och inte gjort något speciellt, en vanlig skoldag helt enkelt. Skulle haft Fysikprov idag, eller ah, alla i klassen hade det förutom jag och Emilia, eftersom vi hade provet på mattetiden, och eftersom vi inte har matte med klassen (vi har matte med en annan lärare och vi har lektion på tisdag eftermiddag istället för på Fredagen) så vi hade hål på fredagar, så vi sa det till leif och jag tror inte han orkar säga emot oss längre HAHAH... Anywaaaay, jag lägger in ett annat inlägg med bilder från igår när vi spela in våran film. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback