Igår och Idag

Igår var klassen och de andra niorna i Västerås på någon teaterskit som inte ens var en teater, var på grymt dåligt humör och var jätte hungrig. Vi hade 20 minuters lunchoch vi fick några sunkiga mackor och Mcdonald's låg precis bredvid ungefär, och jag, Emilia och Saj fick gå dit för Leif, men inte för Therese och Sven. Åttorna hade haft en timme på sig och då fick dem göra typ vad dem ville. Och vi 'ett år äldre' fick inte göra ett piss, bra jävla lack. Så I guess att alla blev rätt irreterade på oss. Så tagga vi isället maten i skolan, men då var det en seg mattant som avbokat vår lunch tid, så vi fick ingen mat. Så jag, Emilia B, Joline, Eye och Täng-må gick till nått ställe och åt pommes. Och efter skolan åt jag och Emilia på donken iallafall":)" och gick därifrån sen, hurtiga tjejer.
Och HAHAH jag och Emilia bör ju vara rätt dumma, vi var ute och fick värsta tvångstankarna om att vi var tvugna att ta några bär som växte på en buske och äta. Och vi visste inte om de var giftiga eller inte. Men båda två låg bara i varsin soffa i uppis helt slappa och hade fett ont i magen och det började bli svårt att andas, ännu bättre blev det när en i klassen sa att hans kompis hade ätit sånna bär och fått åka in till akuten. Så vi fick gå till skolsyster och vara där en stund. kulkul
McGröt HAHAHAHHAH
 
Idag var jag hemma från skolan för jah inte mådde nå bra igår kväll och på förmiddagen, dock mår jag bättre nu, så jag ska till skolan imorgon, vi ska filma våra filmer:PP Tittade på PLL imorse, och det var as bra, men jag blev fett besviken, dem hade sagt att vi skulle få reda på as mycket, men vi fick inte reda på någonting vi inte egentligen redan visste. Dessutom var det FÖR mycket om Ravenswood. Men det var bra och nu taggar vi 4B. Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, kollat youtube, Svenska Hollywood fruar och gjort lite olika halloween sminkningar. yeey. Nu ska jag kolla Youtube och sen sova I guess, pussis
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback