Lördag

Igår var det 214 dagar sedan justin var i sverige, alltså 7 månader sedan. Det är sjukt hur fort det går! Men för att se framåt så taggar vi Believe 3D som kommer ut om 32 dagar! I'm soo excited :') Ah och så var jag på marieberg och fick lie saker av mamma igår, så jag kan ju ta bilder och visaaa:*
Idag har jag städat och så, har varit och handlat i Arboga och åt nyss mat. Nu tänkte jag kolla på Skilda världar och fortsätta snapchata. pusss
 
1// Om typ 2 veckor ska vi ha läst ut Anne Franks dagbok och på bilden tänkte jag ta tag i det och börja läsa, och jag klarade 3 sidor innan jag blev uttråkad. great.
2// Jag och Emilia
3// Min, Maja, Klara och Emilias mat.

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback