Varje år..

..efter sista föreställningen av revyn, går jag, ella, liam, zara och några till, ner i källaren i medborgarhuset och klär ut oss  med lite olika saker. och det gjorde vi självklart i år också! hahah. Alla bilderna är tagna med min iphoooooone så dem är rätt dåliga. Från i Lördags. I år var jag och hjälpte till, som vanligt, alla föreställningar förutom på nyår. alltså 9 gånger såg jag revyn iår.. :-P
 
Vi har antagligen slutat blogga på threecousins, igen. Men men, jag bloggar här igen sålänge. Jag var inte i skolan idag, för olika anledningar.. Men jag kommer i alla fall i morgon. Och just det, jag ska beställa en sak snart. Ni får veta när det kommeeeer! :-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback