Ny design!

Eftersom jag är hemma ifrån skolan idag, så tänkte jag göra en ny design, jag är så himla trött på min gamla, och ful är den också!! Den nya gjorde jag dock jätte snabbt för att jag ville ha en ny, så jag kanske gör om den här ganska snart! jag vet inte! Uppdatera om ni inte ser min nya design!! 
På den första bilden är då min gamla header, och den under på min nya!
Jag ska även försöka uppdatera lite oftare, anledningen till varför jag inte gör det, är för att jag aldrig har bilder, och jag vill verkligen inte göra inlägg med massa gamla bilder, eller utan. Men nu ska det bli ändring på det! ;-) Hoppas i alla fall att ni tycker om designen och sååååå. PUSSS. Snygg pjamaströja också, ut och in! ;-)

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback