I'm sorry.

Förlåt att jag inte uppdaterat, men jag har haft mycket prov i skolan och haft annat för mig. Men nu är det äntligen lov, härligt. Igår vid klockan sex städade jag mina garderober, vilket jag kände behövdes eftersom alla hyllor i den ena hade resat ner, och mina kläder låg mer utanför garderoben än i. I alla fall har jag ingga planer idag, sista deltävlingen i Melodifestivalen ikväll. Bilderna under är från tiden då jag inte uppdaterade.
1. Gick över storavägen med Elin och Rebecka för att köpa choklad, vi blev väldigt stolta över våran insatts sen, såklart.// 2. Ibland är jag väldigt snygg.// 3. Melodifestivalen.// 4. Tog fram papper och penna och ritade lite.// 5&6. Som sagt, väldigt snygg ibland,nomakeup.// 7. Prov,prov,prov.// 8. Missade bussen efter kören en Torsdag,hehe. /// Så kul liv har jag, PUSS

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback