Mellandagsrean

Var på Marieberg idag med Elin och Rebecka, och kan säga att det var fan det drygaste på länge,haha det är sååå himla mycket folk och alla går så jävla sakta, dom som känner mig vet att jag hatar att gå bakom folk som går sakta, och att gå sakta själv, jag går alltid jätte snabbt. Okeeeej sidetracking. Jag hittade inte så mycket, men fick ändå med mig tre saker från marieberg och två ljus från ikea, seriöst jag är obsessed av doftljus, vi var in på Ikea en snabbis innan vi åkte hem. och jag är super nööjd! Vi fikade och åt på donken och sååå. Har städat lite sen jag kom hem och tänkte äta något nu och sen slå på en film. p&k
Kläderna ser fett fula ut på bilderna, men dom är fina på. Haha och jag köpte inget som var på rea:P
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback