I'm so romantic sometimes, I think I should marry myself

Idag har jag varit i skolan, set var rätt segt för alla var så deppade, men det rullar pååå. två dagar kvaaar ihiiiii
Igår var jag också i skolan och vi var på saab och jag ska ärligt säga att det kan ha varit något av det tråkigaste jag varit med om i hela mitt liv, och då är det rätt illa. Dock fick lärarna säga åt mig och emilia att hålla käften ett par gånger och typ slänga ut oss för vi garva så mycket,ni vet så mycket att man inte kan sluta? HAHAHA jag dör va kul. Efter skolan var jag med emilia och maja och vi åk pizza och såå, Anyyyway, just nu lyssar jag på justinbabee och snapchatar. puss.

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback