Dan före dan före dopparedan.

Igår var jag först med Emilia och Emma och vi hade verkligen jätte roligt, även fast vi inte gjorde något specielt egentligen, pratade, skratta, åt nudlar osv. Sen på kvällen gick jag och Emilia hem till Maja och var där med Maja, Hanna och Klara, och några andra som kom och gick. Vi gjorde  väl inte heller sådär jätte mycket, vi körde olika "lekar" typ och massa. kulkul. Jag och Klara var uppe till ungefär kvart i sju dagen på morgonen. Sen somna vi i varsin fotulj och jag kan ju säga att sova i en fotulj är inte så sköt för nacken och rygge, dessutom med jeans och det var sviiinkallt i rummet.
Anyway, jaa vaknade sen vid nio halv tio och väntade en stund på att dem andra skulle vakna och sen åkte jag hem och kolla på solsidan eftersom jag glömt att titta på det, sen somna jag vid typ halv tre och vakna igen för kanske en kvart sedan, woho värd dag idag, oooor not. Puss
 
Jag, Klara och Maja gjorde lite mat vid 6 // Då gick vi och sov. +156 dagar kvaaaaar

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback