18 Augusti.

Att jag börjar skolan imorgon är som jag skrivit förut helt sjukt. Men jag måste faktiskt säga att den här sommaren har varit en av dem bästa, jag kanske inte har gjort grejer varje dag, men jag tycker man inte behöver göra jätte stora grejer för att ha kul! Har tillbringat sommaren en hel del med min familj och min släkt, och bara mysigt och skrattat! I slutet av Augusti åker vi som vi gör varje år till Grönalund allihopa and i'm so excited, har inte varit där någonting i år! Det ända problemet med sommarlovet är faktiskt att det tar slut imorgon.. :-(
 
Idag var jag in till stan och solade tillsammans med Elin, Rebecka och Mamma. Och jag städade precis klart i mitt rum, jag ääälskar att ha nystädat! :-) Men nu ska jag kolla på någon film! See you later!
 

Kommentarer

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback