two days

Här är en bild från i förrgår.
Jag kom hem vid tio, och då började jag och mamma sminka oss fult, hahah. I Östhammar finns det inte ett skit att göra, förutom en bowlinghall man inte får bowla i, rätt onödigt. I alla fall så hittar jag där nu, eftersom vi åke runt ett par varv.
Igår hade min släkt äggfallet, haha, vi skulle bygga fallskärmar eller något liknande och släppa ner dem från mormor och morfars ballkong, och så har man då ett ägg i fallskärmen som inte ska krossas. Jag gjorde min ganska oseriös av kondomer "Glitter kondomen", men den blev väääldigt seriös när jag faktiskt vann, choklad! :-) Det var en väldigt lång dag igår! men kul! 

Kommentarer
Postat av: Momo

Det var en kul dag med många häftiga fallskärmar:)

2012-10-30 @ 21:58:16

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat:

Trackback